Malý patchwork kapsář
Malý patchwork kapsář
Malý patchwork kapsář
.. na postýlku, na dveře, ...
Malé kapsáře
Malé kapsáře jsou vyrobeny ze 100% bavlny a dají se prát v pračce. Jsou vhodné pro alergiky. Do kapsářů se vejde spousta hraček a dalších drobností, které Vaše děti potřebují.
Stylová oboustranná kabelka
Stylová oboustranná kabelka
Oboustranné kabelky
Stalo se Vám někdy, že jste si kabelku nějak umazali ? Není nic jednodužšího, než mít oboustrannou kabelku a tu si přetočit. Získáte tak dvě barevné kombinace v jedné ceně.
Patchworkový přehoz na postel
Patchworkový přehoz na postel
Patchworkový přehoz na postel
Patchworkový přehoz na postel
Patchworkový přehoz na postel
Stylová ložnice u Vás doma
Přehozy na postel
Krásné patchworkové přehozy na postel, velikosti na jednolůžko i dvojlůžko. Nechte si ušít přehoz podle Vašich představ v kombinaci s kapsářem nebo jiným doplňkem.
Patchworkový povlak na polštář
.. udělejte si to barevnější ..
Povlaky na polštářky
Patchworkové polštářky jsou krásnou dekorací Vašeho interiéru. K polštářkům si můžete nechat ušít přehozy, kapsáře, povlečení, prostírání, dečky na konferenční stolky, podsedáky na židle...

Návod: podšálek

První ze slíbených návodů je tady. Ukážeme si, jak si vyrobit podšálek technikou patchwork.

1.(fotka č.1) 

1

- vybereme látky, ze kterých podšálek budeme chtít ušít.

2.(FOTKA Č.2,3)

23

- nastříháme si všechny díly. Já budu mít podklad podšálku ze zelené kytičkové látky. Mám nastříháno na 2 kusy, proto mám všechno střiženo 2x. Velikost zelené látky mám 15x15cm. Dále potřebuji spodní látku podšálku o něco větší než mám vrchní látku zhruba 16,5x16,5cm. Stejně velký si ustříhnu i termolín. Ten bude uvnitř. Pak potřebujete ještě pruh látky široký 5cm. Stačí ustříhnout 5cm z celé šířky látky.

3.(fotka č.4)

4

- položíme spodní látku na stůl tak, aby rubová strana koukala na Vás(tudíž lícová hledí do stolu). Na ni položíme termolín a na termolín vrchní pohledovou látku tak, aby lícová strana koukala na Vás. V kraji kolem dokola přišijeme. Stačí velkými stehy.

4.(fotka č.5)

5

- sestříhneme kolem dokola.

5.(fotka č.6)

6

- pokud chceme na podšálek nějaký obrázek, tak jako já mám ptáčka, tak ho přiložíme ne střed a entlovacím stehem (cikcakem) našijeme kolem dokola.

6.(fotka č.7)

7

- začneme našívat lemy. Já je našívám nejprve nahoře a dole a to tak, že okraj proužku přiložím k okraji podšálku a přišiju za 1cm.

7.(fotka č.8)

8

- obalíme jako by ten cm šev tak, že i zadní stranu podhrneme a vznikne nám tak centimetrový šev.

8.Fotka č.9)

9

- to samé zopakuje u druhých dvou lemů, které našijeme na zbylé dvě strany. Jen s tím rozdílem, že na začátku musíme šev podrhnout. A pak zase otočíme a ušijeme stejně jako u bodu č.7.

9. (fotka č.10)

10

- na obrázku vidíte zadní stranu podšálku, jak jsou zahnuté kraje. Můžete našít i štítek s Vaším označením a se symboly praní.

10. (fotka č.11)

11

- a máme hotovo :-) 

Přeju hodně hezkých chvil při šití.

Podšálky brzy najdete i v mé nabídce.